中環盛八燒肉 - 高級日本燒肉

韓式燒肉食得太多,我好想試和風燒烤,聽過朋友講話盛八和牛燒烤好正,肉質新鮮級數高,一早已經心郁郁。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

到聽到盛八燒烤九月份推出任食和牛放題,我就搶先試試。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

咁就約佐舊同學去試試,去中環擺花街個間,就番大家返工嘅地方。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

入到去好有日式嗰種簡樸,見到日式既燒網,我已經準備好和牛放題啦。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

店員提醒我哋有order開始計兩個鐘,佢話幫我地先出左份龍蝦同啲和牛先。我哋睇- Menu發現原來連飲品都係飲來嘎。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

好快我哋只龍蝦嚟咗啦,華隻龍蝦好大隻好新鮮,仲有啲牛油喺上面,
個和牛都好新鮮同好靚啊。我哋急不及待咁樣擺晒落去燒,店員溫馨提示我哋龍蝦要擺喺則邊少,唔係熟得濟。喺等待的期間我哋就將成個Menu嘅肉都點左一分,心諗少食多滋味,再點埋杯蘋果特飲。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

個和牛熟左啦,我地任性地點了一人一杯紅酒去配搭牛味。太好食啦!祝你做到你想做嘅事,cheers!
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

好耐冇食過咁好食嘅龍蝦嘞,多謝你帶我來啊。其實呢個先啱啱開始,點左啲肉類啦,有牛肋牛胸又有一口牛、豬肉、雞肉同埋唔同醬汁葉過嘅、鹽燒既,仲有海鮮,有啲好新鮮嘅大蜆同海蝦。為咗唔好手停口停,我哋食之前將D肉擺落去先再食。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環
叫咗啲小食沙律前菜都黎左啦,質素真係幾好,點埋好鍾意食嘅稻庭烏冬。我哋食得好開心,不過嗌咗嗰啲portobello mushroom就鹹得滯。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環
我哋一路傾以前細個年少無知幾幼稚行為,食住面前嘅美食,終於都要哎甜品,甜品好簡單一個豆腐雪糕,好清新化解濃郁嘅肉味,在哎多杯signature cocktail,美滿嘅晚餐畫上感嘆號。
盛八日式燒肉店的相片 - 中環
盛八日式燒肉店的相片 - 中環
盛八日式燒肉店的相片 - 中環

熱門文章