聖誕必食蟹自助餐,蟹痴最愛---珀麗酒店「蟹之盛宴」協奏坊蟹之盛宴自助晚餐











 

 


終於都可以講下呢我自己最鍾意食慨海鮮啊!我就最鍾意食蟹!因為呢我覺得蟹肉鮮甜,啖啖肉!

會有竟然一個自助餐系可以有齊曬我鍾意食慨蟹,仲要用唔同慨煎炒煮炸冷盤等等慨烹調方式呢,蟹肉慨鮮味啦,甜味,同埋啲特色,完全呈現出嚟!

我覺得呢一個自助餐系物超所值慨,而且價格呢亦都算系平民價。

冷海鮮有Chilled French Crab法國凍蟹,澳洲青蠔, 凍蝦
,雪場蟹腳等,全部都好新鮮,仲有REFIL。

冷盤最欣賞,明太子壽司!夠特別,
熱情果啫咖哩蟹肉慕斯,煙三文魚忌廉芝士卷最好食!


我其實就最期待食呢個避風塘炒麵包蟹,呢因為我好鍾意食避風塘裡面慨蒜粒,我亦都覺得你冇乜大慨失望,咗除我系調味覺得有上過中級小小咸,麵包蟹都多肉慨。

另外呢我就最深刻就係食個牛油果蟹肉沙律啦!牛油果好新鮮,而且配合埋蟹肉,好清甜,而且系特色慨!

第三你要講慨就係渠有
好多雪場蟹腳,我自己都好鍾意食蟹腳系咁不停喪攞。

其實佢仲有好多蟹慨菜式,自己覺得有個蟹肉天使面一流呀。

蟹肉精華,鎖左系忌廉汁裡面,加埋天使面一齊食,好細慨閒覺,掛汁力一流,絕對唔會佔用左你胃部太多慨空間!

雪糕甜品有好多蛋糕,但係最吸眼球系MOVENPICK雪糕,今晚有空5只味,我就足足食咗五隻口味雪糕!

其實仲有好多菜式,自己都幾想去食多次。因為我實在太喜歡食蟹。

呢度好多FAMILY食自助餐,情侶反而少,都叫小熱鬧!


































協奏坊西餐廳Sonata Western Restaurant

地址 


大角咀大角咀道86號九龍珀麗酒店2樓


大角咀大角咀道86號九龍珀麗酒店2樓

港鐵奧運站B出口



* * * * *******這是分隔線,喵 * *  * * * * * * * *


BunnyMeow九十後少女食神,自2010年以來 






OpenRice:http : //www.openrice.com/zh/gourmet/reviews.htm? userid = 763177&city = hongkong  






 請訂閱! 



  喵,從不間斷收集身邊朋友的愛情食評故事

留言

熱門文章