香港扒房攻略- ; 中環porterhouse




(內文有點餐攻略)喵,我係BUNNYMEOW九十後少女食神。最近同認識左20年嘅閨蜜,一齊到加州大廈晚膳。中環甲級商廈,高級,高貴,寧靜; 我們由四粒燒賣廿蚊都唔捨得食,到大家高考入咗香港最高嘅學府,揀咗最令人紙醉金迷嘅學系,錢,變得容易搵。由一對波鞋要着三四年,到而家整個鞋櫃都可以充斥着Jimmy choo,我們倆,對金錢嘅價值觀,從走入porterhouse 紅屋,已經完完全全被中環的銅臭味,洗滌得一塵不染。








今晚來加州大廈porterhouse hk食飯,八九成都係因為面子問題,女人仔唔想食得太差,不想和充斥着所謂中國人嘅地方用膳,入到porterHouse無論係店長,去到廚師,去到樓面嘅,都係歐亞裔,雖然不是不折不扣嘅外國人,但總算為餐廳增添左啲異國風情,亦都令到你比幾張金牛去食一餐晚飯 ,感覺順氣D,一句到尾,俾錢外國人賺,感覺點都好過比一啲所謂「表面殷勤,內裏屌哂鬼」嘅本地香港中國人服侍,極可能 ,你會更加順氣俾多少少貼士。


特別一提,porterhouse hk樓底好高好高,我好鍾意啲餐廳有咁高嘅樓底,坦白講啦,好多五星級嘅酒店扒房(我講緊嘅就係洲際酒店扒房),都無porterhouse hk咁高嘅樓底,亦未必有富麗堂皇的水晶吊燈,呢度絕對無懸念地,俾到我心曠神怡嘅感覺,無錯。



餐廳燈光運用 ,都令到我覺得好舒服,入到黎佢, 好靚嘅酒櫃配合着水晶燈,絕。WAITER用唔太流利既英文,問我需唔需要wine pair    其實以前我哋真係好奢侈,前菜,主菜,甜品,都要配合唔同嘅白酒,紅酒,甜品酒,汽酒,香檳,但係而家上咗年紀,九十後少女食神都變左中女,最鍾情飲紅酒,red wine shiraz PLEASE


今次同閨蜜兩小口,叫左前菜,名字叫WAGYU  CHEESE  hkd 210),上面有一啲好新鮮嘅沙律菜,同埋有巴馬臣芝士。調味食落去係好滑溜同埋好鮮甜,不過我自己就唔係太過鍾意生和牛牛肉。我覺得有少少似越南湯河上邊果一舊完全唔熟嘅生牛肉。又有少少去澳門熊貓餐廳食到嘅葡式生牛肉凍盤,我覺得滑潺潺嘅感覺好討厭,所以畀晒我嘅朋友食。


















嚟到呢度食牛扒呢有個好重要好重要好重要(重要的事要講N次),重點大家要記住,就係因為佢嘅牛扒係要即刻燒烤,所以係要等足足40分鐘,其實真係覺得等左好耐,但係嗰舊T骨扒,一上菜,我覺得係好好好好好好好值得。


GRILL STEAK方面,牛肉分類真係非常之仔細,餐牌寫好decent and detail,可惜我冇影相!






其實掙扎左好耐,究竟係要食on the bone還是off the bone Barbeque STEAK,閨蜜又心思思想食light 少少既tenderloin sirloin 又係我的最愛。

我最後都係揀咗on the bone T-STEAK hkd 880) on the bone T bone ,36oz , medium rare 上菜嘅時候,係比我想像中要大,我覺得四個人都絕對食唔晒。



set俾咗六款唔同嘅礦物鹽同埋 自家精心炮製MUSTARD,俾你調味。我覺得都細心嘅嗰個安排,都係五星級扒房有嘅配套,不過對我來講,我覺得呢啲都係錦上添花,始終牛肉嘅質素同埋廚師嘅燒烤功架,先至係我覺得最重要嘅其他嘅嘢。


鹽?MUSTARD?都有啲多餘,distract 左我品嚐呢塊牛扒。 

佢一上菜嗰下你係又好香好香嘅炭香味,因為佢係炭火燒烤啦,即烤即上,好熱好新鮮好HOT

我覺得牛扒表層,炭火濃香,燶燶地不是太燶,而且香脆。牛肉因為ON THE BONE 連住燒,鎖住非常非常非常多肉汁,而且佢鎖緊左啲肉汁,冇用多餘嘅調味料,主要嘅味道都係一隻牛本身,原原本本,原汁原味呈現。然後,慢慢滲入你嘅味蕾,所以我覺得整個牛扒嘅進食過程,都係愉悅同埋滿足嘅,可以俾一百分。


至於我嘅配菜呢就選擇左黑松露potato mashhkd110)   ,一份橙香煎鵝肝,同埋一份mac N cheese.....我嘅閨蜜話我痴線,中女之流,呢啲選擇完全係三高。哈哈,要做到咁嘅配搭真係非常之有勇氣去挑戰卡路里同埋膽固醇。


 事實亦證明,中女閨蜜們一半都食唔晒既,CHEER


最值得,最值得推介,同埋非常有驚喜,一定係黑松露薯蓉(hkd110) ,因為真係好誘惑,好香嘅忌廉味,但係佢亦都好重手落咗好多黑松露,所以食落去,成個感覺係飽足同埋口感好豐富。


至於香煎鵝肝(hkd200) 我覺得稍為有少少失手,因為太過燶,不過勝在真係抵食夾大件,非常之大份,絕對絕對冇偷工減料。不過我覺得太過油膩 ,如果可以加少少蘋果醋或者紅酒醋,中和返,我覺得會更加好食!

不過佢係T骨扒嘅配菜!



最後講下芝士通心粉(hkd110) ,亦都係一如以往,非常香濃嘅牛奶味同埋有好綿密濃郁嘅Emmental cheese,我真係好鍾意食扒房嘅芝士通心粉,因為佢係乾身,爽口得來,芝士又唔知點解可以非常之深入通心粉裏面嘅小麥分子同分子之間,呢件事好CHEMISTRY RIGHT? 最後都想講下我揀咗嘅呢杯紅酒 Pala I Fiori Cannonau di Sardegna, Sardinia, Italy(hkd 100),比我想像中容易入口,濃烈嘅熱帶果香,入喉唔會話完全係滑溜嘅,都有少少dry,但係好難得係,真係小小dry ONLY


因為我覺得女孩子飲酒好難去接受太dry,雖然我對面位烈女不怕死,中意DRY HIHI RED WINE,咁所以,呢款紅酒,我自己好個人地認為,係唔錯嘅。


不過你知道啦,飲紅酒,就好似揀男人一樣,每個人都有佢自己嘅喜好,眼光,獨特味道,亦都未必完全類同。


咁所以係呢餐飯食到最後,我哋都講笑咁講,呢一杯紅酒,啱我飲,但係未必適合你飲。係咪想講我地一世唔會爭仔先,你話既,CHEER


呢一張枱坐着對面嘅呢一位閨蜜,著住對Jimmy choo ,女人味總叫出少少,呢20年以來每次同佢食飯,佢,總係會有一啲驚喜嘅言論俾我。


可惜我唔擔保,如果我真係遇到真愛,友誼可能都會一筆勾銷?!


「在這世界上,有你的存在,我就是一個幸福的人;

我想做可以讓你快樂一輩子的那個人。」


呢餐飯,總的來說都拎到B PLUS


* * * 



Porterhouse 


中環蘭桂坊德己立街30-32號加州大廈7樓


***


BunnyMeow 九十後少女食神 


90s | Hong Kong | 


Food ig  :  https://instagram.com/bunnymeow.foodie/

OpenRice Blog : http://www.openrice.com/zh/gourmet/reviews.htm?

userid=763177&city=hongkong


Blog: https://bunnymeowhk.blogspot.hk


EMAIL: infobunnymeow@gmail.com




















留言

熱門文章